خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

 

نامه‌ اکبر گنجی از زندان اوین به آزادگان جهان

 

امروز ۱۹ روز از اعتصاب غذای من می‌گذرد. در ابتدای خرداد ماه ، ١١ روز در اعتصاب غذا بودم. از ٢١ خرداد مرحله دوم اعتصاب غذا آغاز شد. در مجموع ، طی ٣٠ روز اعتصاب غذا ، وزن من از ٧٧ کیلوگرم به ٥٨ کیلوگرم کاهش یافته است. یعنی طی یکماه ١٩ کیلو کاهش وزن.

مرا در سلول انفرادی بند ٢٤٠ حبس کردند و مجازاتهای اضافی دیگری چون ممنوع التلفن بودن ، ممنوع الملاقات بودن ، ممنوعیت مطالعه روزنامه و ممنوعیت استفاده از هواخوری را برمن تحمیل کردند. دروغ در نظام‌های اقتدارگرا ، از رذیلت به فضیلت تبدیل می‌شود. دروغگویان مدعی‌اند: زندانی سیاسی نداریم، سلول انفرادی نداریم، اعتصاب غذا در زندان‌های ایران وجود ندارد، زندان‌ها به هتل تبدیل شده است. مشکلات و مسائل را از طریق تغییر نام حل می‌کنند.

سلول انفرادی را سوئیت می‌نامند و گمان باطل می‌برند که مسئله حل شده است. آیا اگر کسی الاغ را طوطی بنامد الاغ از طریق انقلاب ماهیت به طوطی تبدیل می‌شود؟ زندانی یعنی سلب آزادی. آیا با هتل نامیدن زندان، ماهیت زندان دگرگون می‌شود؟ (از تعابیر ذات گرایانه استفاده کردم چون فیلسوفان مسلمان، ذات گرایند و انقلاب ماهیت را محال می‌دانند.) زندانی سیاسی کسی است که به دلیل عقاید و بیان نظرات دگراندیشانه‌اش زندانی می‌شود. تمام نهادهای حقوق بشری دنیا تأیید کرده‌اند که طی سالهای گذشته صدها نفر به دلیل دگراندیشی در ایران زندانی شده‌اند.

دادستانی دروغ ساز تهران یک روز مدعی می‌شود گنجی را به دلیل اعتصاب غذا در سلول انفرادی حبس کرده است. روز دیگر می‌گوید گنجی را برای تنبیه در انفرادی حبس کرده‌اند و تا زمانی که متنبه نشود در انفرادی خواهد ماند و در آخرین اظهار نظر می‌گویند «از آنجایی که گنجی مشکل تنفسی داشت، پزشکان تشخیص دادند وی در محیط آرام و دور از هیاهو باشد». دروغگو با فراموش کردن دروغ‌های پیشین، دروغ‌های جدید می‌بافد. فراموش کرده‌اند که یک ماه پیش رئیس دادگستری استان تهران (علیزاده) مدعی شد گنجی بیمار نیست.

اینک می‌گویند به تشخیص پزشکان گنجی از بیماری تنفسی (بخوانید آسم) رنج می‌برد. آیا پزشکان توصیه کرده‌اند گنجی را در سلول انفرادی ممنوع التلفن، ممنوع الملاقات، ممنوع از خواندن روزنامه و ممنوع از آفتاب و هوای تازه کنید؟ آیا پزشکان دستور دادند در ساعت ٢٠ دقیقه‌ی بامداد جمعه ٢٧ خرداد یک قاچاقچی محکوم به ١٥ سال حبس را به زور وارد سلول گنجی کنید تا دخل او را بیاورد؟ (آن فرد قاچاقچی را صبح روز پنجشنبه ٢٦ خرداد به دفتر دادستان تهران بردند و سعید مرتضوی به خوبی او را توجیح کرده بود که شب هنگام چه باید صورت دهد. فردی که از دفتر مرتضوی در ساعت ٢٠:١٢ به همراه او به درب سلول من آمد، به مراقبین می‌گفت اگر دست من بود جنازه‌ی گنجی را خودم روی زمین می‌انداختم. البته من زیر بار نرفتم و او را به سلول راه ندادم و خودم هم از سلول بیرون آمدم. (کل ماجرای آن شب را در نامه‌ی جداگانه‌ای شرح داده‌ام).

بدانید اگر تنبیه به معنای انکار عقاید پیشین باشد، گنجی هیچگاه متنبه نخواهد شد کلیه‌ی مکتوباتم، خصوصاً دفتر اول و دوم مانیفست جمهوری خواهی زاده‌ی تأمل و آگاهی‌اند. نقد بی‌رحمانه‌ی آنها بر عهده‌ی دیگران است. بدانید گنجی تا رسیدن به مقصود، دست از اعتصاب غذای نامحدود بر نخواهد داشت. توبه نامه نویسی شیوه‌ی بازجویان استالین بود که به استالینیست‌های ایرانی به ارث رسیده است.

امروز، چهره‌ی در هم شکسته‌ی من، نمایانگر سیمای واقعی نظام جمهوری اسلامی ایران است. من اینک نماد عدالتم. عدالتی که اگر درست نگریسته شود، ظلم تمام عیار زمامداران جمهوری اسلامی را به نمایش می‌گذارد. صورت و بدن در هم ریخته‌ی من، به طور پارادوکسیکالی، عدالت ادعایی و ظلم واقعی را ظاهر می‌سازد. اکنون هرکس مرا می‌بیند، با تعجّب می‌پرسد آیا شما اکبر گنجی هستید؟ با تو چه کرده‌اند؟

آری، من نه بیمارم نه اعتصاب غذا کرده‌ام. وزن مرا از طریق شکنجه‌های ابداعی در عرض یکماه از ٧٧ به ٥٨ رسانده‌اند. این جسم فروریخته را از دیگران پنهان می‌نمایند، تا واقعیت جمهوری اسلامی پنهان بماند. چرا اجازه نمی‌دهند خبرنگاران تصاویر مرا بگیرند و منتشر سازند.

خوش بود گر محک تجربه آید به میان                     تا سیه روی شود هرکه درو، غش باشد.

همانطور که بارها گفته‌ام اگر من در زندان بمیرم، عامل و آمر قتل من [...] است. مرتضوی بطور مستقیم از طریق آقای حجازی از[...]دستور می‌گیرد. من با حکومت نامحدود و غیر انتخابی [...]مخالفت کرده‌ام. گفته‌ام قدرت مطلق غیر پاسخگوی مادام‌العمر، با مردم‌سالاری تعارض دارد. گفتم بیان این نظر با واکنش تند و سریع [...]مواجه خواهد شد. آنچه پیش آمد نشان داد که تشخیص من درست بود. او انتقاد از خودش را به هیچ وجه تحمل نمی‌نماید. کروبی و معین و‌ هاشمی رفسنجانی هم در این انتخابات مزه‌ی مردم سالاری دینی [...]را چشیدند. دخالت گسترده و تشکیلاتی سپاه و بسیج ، صدای ستاد لاریجانی و شخص محسن رضایی را هم درآورد.

نظام سلطانی با دموکراسی تعارض دارد. در این نظام سلطان همه کاره است و دیگران گوش بفرمان. مرتضوی به همسر من گفته است: «مگر گنجی بمیرد چه خواهد شد؟ روزانه بیش از ده‌ها نفر در زندان‌ها می‌میرند. گنجی هم یکی از آنها». این سخن [...]است که از زبان مرتضوی به گوش می‌رسد. گنجی می‌میرد، امّا آزادی طلبی، دموکراسی خواهی، عدالت خواهی سیاسی، امید و آرزو و آرمان نخواهد مرد. عشق به دیگری و ایثار برای مردم همچنان زنده خواهد ماند.

اکبر گنجی
چهارشنبه ٨/٤/٨٤

------------------

پاورقی:
دادستان گفته است در سلول گنجی باز است و او با دیگر متهمان این بند
(متهمان پرونده‌ی انتشار و فروش سؤالات کنکور) ارتباط دارد. این مدعا هم دروغ است. متهمان یک پرونده را به طور جداگانه ماهها در سلول انفرادی حبس می‌کنند تا با یکدیگر تبانی نکنند و در اثر فشار بازجوئی و قطع کامل ارتباط با دنیای خارج، به هرچه بازجویان بخواهند اعتراف کنند.
من گاه صدای برخی از محبوسان در سلول
انفرادی را می‌شنوم که خواهان استفاده از هواخوری و بازکردن پنجره‌ی کوچک سلول خود هستند. باز بودن درب کلیه‌ی سلول‌ها و ارتباط با یکدیگر کذب محض است. اخیراً یکی از همین کنکوری‌ها ١٤ روز دست به اعتصاب غذا زد.

 

 

جبهه مشارکت ایران اسلامی با صدور بیانیه‌‏ای نسبت به تهدید سلامتی و جان اکبر گنجی، روزنامه‌‏نگار زندانی هشدار داد.

در این بیانیه با اشاره به اینکه خبرهای نگران‌‏کننده و دلهره‌‏آور از وضعیت اکبر گنجی اوج گرفته است و بیش از سه هفته از اعتصاب غذای او می‌‏گذرد و طبق گزارش خانواده و نزدیکان وی سلامتی گنجی با تهدید جدی مواجه است، آمده است: اکبر گنجی یک زندانی سیاسی - عقیدتی است که هم اکنون ششمین سال حبس غیرقانونی خود را می‌‏گذراند و برخلاف موازین حقوقی موجه در وضعیتی مبهم و ناگوار تحمل زندان سخت کرده ولی در طول این سال‌‏ها و روزهای سخت هیچ‌‏گاه به تقاضاهای اولیه او رسیدگی نشده است و در وضعیتی بلاتکلیف به نحوی نگاه داشته شده که به ناگزیر افق آینده خود را کاملا تیره و تار دیده است.

این بیانیه می‌‏افزاید: امام خمینی(ره) به عنوان بنیانگذار جمهوری اسلامی تاکید داشتند که در نظام اسلامی همگان آزاد خواهند بود که عقیده خود را داشته باشند که این آزاداندیشی در فصل حقوق ملت در قانون اساسی نیز گنجانده شده است، امروز عمیقاً جای تاسف است که انسان وارسته‌‏ای مثل اکبر گنجی که گذشته و کارنامه او کاملا مشخص است، تنها به دلیل ابراز عقیده متفاوت به ناحق به زندان می‌‏افتد و در زندان آن قدر نسبت به تقاضاهای او بی‌‏اعتنایی می‌‏شود که او پس از آزمون راه‌‏های مختلف آخرین راه حل را بازی با جانش قرار می‌‏دهد.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: طبیعی است هر یک از ما نسبت به همه مواضع سیاسی یا بخشی از افکار گنجی و سایر زندانیان سیاسی معترض یا با آن موافق نباشیم اما وظیفه انسانی خود و همه فعالان سیاسی و اجتماعی و آزادی‌‏خواه می‌‏دانیم که از حقوق انسانی، قانونی و مدنی همه شهروندان صرف‌‏نظر از نوع عقیده و تفکرات آنها بی‌‏شائبه دفاع کنیم.

جبهه مشارکت ایران اسلامی در این بیانیه ضمن هشدار به قانون‌‏شکنانی که از جایگاه قضایی یا حکومتی مسندی برای تصفیه حساب‌‏های سیاسی و فکری ساخته‌‏اند، تاکید کرده است: هر اتفاقی که سلامتی یا خدای ناکرده جان گنجی را در معرض تهدید قرار دهد، منجر به لکه سیاهی در پرونده حقوقی و سیاسی نظام خواهد شد که شرمندگی آن تا ابد برای همه مسوولان وجود خواهد داشت و همگان نیز در برابر آن مسوول خواهند بود.

به اعتقاد جبهه مشارکت ایران اسلامی، توقف روال نابهنجار گذشته و تجدیدنظر در رفتارهای غیرقابل قبول، توجه به وضعیت و خواسته‌‏های گنجی و سایر زندانیان سیاسی معترض تدبیری است که لازم است هر چه زودتر اتخاذ شود.

در ادامه این بیانیه آمده است: جبهه مشارکت ایران اسلامی ضمن همدردی با گنجی و خانواده‌‏اش در دردهای امروز و دیروزشان، خیرخواهانه از گنجی تقاضا می‌‏کنیم به اعتصاب غذای خود پایان دهد، سلامتی و جان ایشان نباید به مخاطره بیفتد.

در پایان بیانیه خاطرنشان شده است: جبهه مشارکت کوشش خواهد کرد به هر نحو ممکن زشتی این بی‌‏عدالتی را آشکار کند و از همه آزاداندیشان, متدینان, مدافعین دموکراسی و حقوق بشر و نهادهای مدنی و احزاب می‌‏خواهیم تمام تلاش خود را برای دفاع از جان زندانیان سیاسی و عقیدتی به خصوص اکبر گنجی به کار گیرند.

 

نوشته شده در  یکشنبه دوازدهم تیر 1384ساعت 21:25  توسط اصلاح طلب

 

هشدار شیرین عبادی نسبت به وضعیت بحرانی گنجی

 

در اعتراض به دستور دادسرای تهران مبنی بر حضور مامور در ملاقات‌های گنجی با خانواده و وکلایش، او جلسه‌ی ملاقات با شیرین عبادی را ترک کرد

شیرین عبادی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان این مطلب، افزود: امروز برای ملاقات با گنجی به زندان اوین رفتم، در ابتدا اجازه‌ی ملاقات داده نمی‌شد و اعلام کردند ملاقات با گنجی موکول به موافقت دادسرای تهران است که در تماس تلفنی مأموران با معاون دادستان در امور زندان‌ها اجازه‌ی ملاقات با موکلم به من داده شد.

وی افزود: بعد از 20 دقیقه گنجی در محل ملاقات زندانیان با وکلا حاضر شد اما به محض اینکه خواستم با وی وارد مذاکره شوم، مأموری در محل حاضر شد و گفت که مطابق دستور کتبی دادسرای تهران باید هنگام ملاقات یکی از مأموران زندان حضور داشته باشند.

عبادی اظهار داشت: در این هنگام گنجی عنوان کرد "من از کسی نمی‌ترسم و تمام حرف‌های خود را همیشه علنی و آشکار بیان کرده‌ام، از این جهت بودن مراقب برای من مانعی ندارد اما از آنجا که این کار دادسرای تهران خلاف قانون و اجحاف دیگری در حق من است حاضر به ملاقات نیستم."

وکیل گنجی با بیان این‌که بعد از این اظهارات، موکلش محل ملاقات را ترک کرد، افزود: به موجب مقررات قانونی هر زمان که مایل باشم باید بتوانم با موکل خود بدون حضور مراقبان زندان دیدار کنم اما ظرف دو هفته‌ی گذشته سه بار برای ملاقات گنجی به زندان مراجعه کردم که مانع از ملاقاتم شدند و دفعه‌ی چهارم که اجازه‌ی ملاقات را دادند، با عمل خلاف قانون دادسرای تهران مواجه شدم.

وی افزود: گنجی بیش از 5 سال است که در اجرای حکم صادره که به عقیده‌ی من منطبق با قانون نیست در تهران به سر می‌برد و به علت اعتراض به وضعیت نامناسب خود و رفتار تبعیض‌آمیزی که نسبت به وی در پیش گرفته‌اند مدت 23 روز است که اعتصاب غذاست.

عبادی، با تاکید بر این‌که گنجی مدت‌ها به علت اعتصاب غذا ممنوع‌الملاقات بود، گفت: در حال حاضر هم که به وکیل وی اجازه‌ی ملاقات می‌دهند، بدین شکل است - یک مأمور در محل ملاقات حاضر می‌شود- این نیز تخطی دیگری است برای مسؤولان زندان و دادسرا و باید مشخص شود به استناد کدام قانون، موکل من را ممنوع‌الملاقات کرده و اجازه نمی‌دهند من آزادانه موکل خود را ملاقات کنم.

وی اظهار داشت: گنجی به علت اعتصاب غذا شدیدا نحیف و رنجور شده و حتی به راحتی قادر به صحبت کردن نیست و من بیم آن دارم که ادامه‌ی این وضعیت برای وی خطرناک باشد.

عبادی اظهار داشت: به این لحاظ یک بار دیگر از مسؤولان قوه‌ی قضاییه درخواست می‌کنم به وضعیت موکل من توجه کنند.

نظرات 35 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 2 تیر 1384 ساعت 10:51 ب.ظ

پنجشنبه 2 تیر 1384
آقای شهردار دروغ می گوید، مجموعه اطلاعاتی از شهرداری تهران، امضا محفوظ
[توضیح خبرنامه گویا: اطلاعات زیر از طریق یک منبع موثق در شهرداری تهران برای ما ارسال شده است. به رغم اطمینان از این منبع، ما اطلاعات و توان لازم برای تایید همه موارد را نداریم. اسامی و برخی موارد به دلیل حفظ حرمت اشخاص و با توجه به عدم امکان دفاع آنان، از مطلب زیر حذف شده اند. خبرنامه گویا آماده است پاسخ به هر یک از موارد زیر را نیز منتشر نماید.]

توضیح نگارنده:

من یکی از نیروهای فعال شهرداری تهران هستم. و در مدتی که در شهرداری مشغول به کار بودم مشاهده کردم که آقای احمدی نژاد با استفاده از نیروهای نظامی سپاه تلاش کرد تا امکان رانت خواری را برای دوستان و همفکرانش در شهرداری پیدا کند. آنچه در این نوشته می خوانید گوشه ای است از اتفاقاتی که در این سالها شهردار از آن به عنوان بهترین دوره شهرداری نام می برد.

امضا محفوظ


شهردار منطقه 1
دکتر ب، پیمانکار سابق منطقه یک و مجری فضای سبز کوهپایه البرز حتی نتوانسته است یک به پنج امور فضای سبز را که بر عهده اش بوده به انجام رساند. وی مکررا رشوه پرداخته و در صورت وضعیت هایش جرائم متعددی منظور شده است و خلع ید نیز شده است.
کارمندان مورد توجه او در منطقه ها کسانی بودند که وی به آنها رشوه می داده است، از جمله آقایان ر و خ که به ترتیب رییس ناحیه و مسوول فضای سبز منطقه بوده اند. او با آقای احمدی نژاد در شرکت ساختمانی که مجری پروژه های آن ش عضو شورای فعلی شهر بوده همکاری داشته اند.
معاون خدمات شهری وی به نام الف که او نیز پیمانکار ساختمانی منطقه بوده به دلیل اعلام تخلفات ساختمانی یکی از افراد ساکن و ذی نفوذ منطقه با دستور احمدی نژاد اخراج گردید.

شهردار سابق منطقه 2
مهندس ط، کارمند بنیاد بوده و در شرکت آتی ساز با آقای احمدی نژاد همکاری می کرده است. او پس از انتصاب به این سمت مدعی شده که نیازی به حقوق شهرداری ندارد ولی یک سال بعد به دلیل مطالبه رشوه حدودا دو میلیاردی اخراج شد. گفته شده که او این پول را به دستور شخص دیگری از مدیریت شهرداری تقاضا کرده معذالک چون زیر بار آن نرفته بود اخراج گردید.

شهردار منطقه 3
دکتر ت از کارمندان و مدیران بسیار قدیمی شهرداری تهران بوده که به بی لیاقتی مشهور است و هیچگاه به دلیل یاد شده جدی گرفته نشد و در مقام خود باقی ماند چون توان هیچ اقدامی را ندارد.

شهردار منطقه 4
مهندس ز پیمانکار سابق منطقه 4 و اخراجی سپاه. وی پیمانکار خدمات شهری همان منطقه بوده است که بارها جریمه شده است.
این شخص مکررا به مدیران شهرداری رشوه می داده که از تخلفات او چشم پوشی شود.

شهردار منطقه 5
آقای غ کارمند در اختیارکارگزینی سپاه بوده و از دوستان نزدیک ابراهیم عزیزی سخنگو وعضو حقوق دانان شورای نگهبان بوده است که در معامله تایید صلاحیت اعضای شورای شهر منصوب شد.

شهردار منطقه 6
آقای ف معاون شهر سازی منطقه 6 بوده است که پس از روی کار آمدن شهردار تهران کلیه اطلاعات ملکی و توافقات تجاری فیمابین شهرداران قبلی منطقه و افراد ذی نفوذ را در اختیار ایشان می گذارد و پس از کسب اعتماد تعدادی از متنفذین قم و شهر ری به عنوان شهردار انتخاب می شود. او موظف می شود با آن بخش از سازه های نیمکاره یا در شرف اتمام که نیاز به گواهی عدم خلاف یا پایان کار دارند به توافق رسد و مبالغ آنها را بدون اعلام به امور مالی دریافت نماید. این امر باعث گردید که بعدها در یکی ار جلسات شورای شهرداران احمدی نژاد موافقت خود را باکسب در آمد اضافه و خرج آن تا سقف یک میلیارد تومان بدون اعلام قبلی و سند اعلام نماید.

شهردار منطقه 7
مهندس ع از اقوام آقای قرائتی است. وی به منظور کمک به شهردار منطقه، زمینی به متراژ 1400 متر مربع را با اعمال نفوذ از مسکونی به فضای سبز تغییر داده، وی زمین مسکونی را به قیمت 900 میلیون خریداری و پس از تغییر کاربری مجدد به مسکونی، چند برابر قیمت فروخته است.

شهردار منطقه 8
آقای ق کارمند بازنشسته شهرداری است و گفته می شود از اقوام عضو شورای شهر می باشد. ایشان هم بله قربان گو است. عضو هیات مدیره سازمان بهشت زهرا است و اکنون 4 سال است که بازنشست شده است.

شهردار منطقه 10
آقای د کارمند اطلاعات نیروی انتظامی و از دوستان معاون امور مناطق و عضو و معاون شورا می باشد. وی در سال گدشته شهردار منطقه 9 بود و بیشتر از 55 نفر از دوستان خویش را وارد شهرداری تهران کرد. ایشان مخالف کار خانم ها است.

شهردار منطقه 11
آقای الف که کارمند سپاه است، تنها نقطه اتکا و قوت عملکرد شهردار تهران محسوب می شود.

شهردار منطقه 12
آقای ص از خویشاوندان قاضی ظفرقندی است که در محاکمه کرباسچی نقش موثری داشته است او از اعضای هیات امنای مسجد نارمک و از دوستان بسیار نزدیک احمدی نژاد و ق و تعدادی از مدیران عامل و کل شهرداری می باشد که آنها نیز انتصاب خود را مدیون وی هستند. وی توافقات مالی پنهان گسترده ای را با تعدادی از اعضای انجمن اسلامی بازار و حزب موتلفه داشته است.
ص با تعدادی از کسانی که در دوره تصدی کرباسچی اقدام به ساخت پاساژ می کردند و پرونده های قضایی آنها سال ها مسکوت مانده بود توافق نمود، از جمله فردی به نام ر که اکنون در حال ساخت پاساژ طلا، جواهر و الماس می باشد.

شهردار منطقه 13
آقای ق شهردار قدیمی تهران بود که تحت عنوان جوانگرایی به دستور احمدی نژاد بخش عمده ای از پرسنل متعهد و با سابقه منطقه را از کار بر کنار و تعدادی جوان ناکارآمد و بی تجربه را جایگزین کرد که در حال حاضر در ستاد ایشان فعالند.
نامبرده دارای تخلف اقتصادی بوده و بنا بر دادنامه صادره از دادسرای اقتصادی تهران به 500 هزار تومان بدل از شلاق محکوم شده است.
آقای ق در دوران تصدی شهرداری منطقه 14 پس از توافق با خانواده سخنگوی سابق قوه قضاییه (پس از انقلاب مبادرت به خرید یک مرکزخیریه به قیمت چند میلیون تومان کرده بودند) اراضی ملی شده ای را که دارای تعدادی اسناد باطل شده بود را به ایشان واگذار و با اطلاعات وی و نفوذ دکتر ص 4 میلیارد تومان از موجودی منطقه را توسط دادگستری تهران توقیف و به خانواده ص باز گرداند. در حالی که این مبلغ معادل همه تخلفی است که به فاضل خداد نسبت داده شد. آقای ق در دوران مدیریت ح عضو انجمن اسلامی شهرداری و ستاد جنگ بود و مهمترین شغل او باربری تعاون مصرف بوده است.

شهردار منطقه 14
آقای ع از سرداران سپاه است و وی با همکاری شهرداری منطقه 13 و به دستور شهردار تهران کلیه عملیات نگهداری و توسعه جنگل کاری سرخه حصار را به سپاه پاسداران واگذار کردند.

شهردار منطقه 15
آقای ن از فرماندهان سپاه است.

شهردار منطقه 16 و 19
آقای ک از فرماندهان بسیج جنوب تهران و شهردار سابق پرندک است.

شهردار منطقه 17
مهندس ف ازبسیج سپاه است.

شهردار منطقه 18
آقای ش که از اقوام آقای قرائتی است و به این واسطه آقای قرائتی نیز تمامی کتاب های منتشره توسط ستاد اقامه نماز را به سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران پیش فروش نموده است. ایشان به منظور کمک به ستاد اقامه نماز و قرائتی، ده ها دستگاه خودرو پژو و 5 هزار متر زمین در یکی از مناطق تهران واگذار کرده است که موافقت آن توسط شهردار تهران صادر شده است.

شهردار سابق منطقه 19
آقای ع از کارکنان سپاه بود که اخیرا به دلیل تخلفات گسترده و عدم توجه کافی به دستورات شهردار تهران برای عدم برخورد با ساخت و ساز غیر مجاز اخراج گردید. وی به تازگی در ارتباط با مواد مخدر دستگیر شد.

شهردار منطقه 20
آقای س از کارکنان سپاه است.

شهردار منطقه 21
آقای چ از کارکنان سپاه است.

شهردار منطقه22
آقای دکتر ش که موظف بوده برای منازل مسکونی غیر مجاز کارکنان نیروی انتظامی که بر روی بستر رودخانه کن بنا شده بود و توسط معاون وقت پشتیبانی نیروی انتظامی تهران و معاون فعلی امور مناطق تهران ساخته شده است، پایان کار صادر نماید.


تبلیغات خبرنامه گویا
advertisement at gooya dot com

مهاجرت به استرالیا
اقامت دائم ار طریق کار و سرمایه گذاری
www.homemigration.com

کرم های پوستی لاسین
جوان کننده و شفا بخش پوست شما
www.LaSienne.com

آلبوم عکس اینترنتی
چاپ عکس بررسی دوربین های دیجیتال
www.delmarcamera.com


اقدامات دیگر شهرداری تهران

1- اخراج و در اختیار گذاری بیش از 1670 نفر از پرسنل شهرداری تهران که بخش عمده آنان صرفا به دلیل احساس احمدی نژاد مبنی بر مخالفت با وی اخراج شدند.

2- به کار گیری عناصر کم توان و ضعیف در مدیریت های ارشد مانند آقای الف شهردار منطقه 2 که سکته مغزی کرده و عملا توانایی اداره خود را نیز ندارد و آقای م از مدیران رادیوی تهران که میلیارد ها تومان صرف هرینه چراغانی شهر کرده است و خانواده وی هم اکنون در خانه های بسیار گران متعلق شهرداری تهران زندگی می کنند .

3- دکتر ب استاد راهنمای پایان نامه احمدی نژاد معاون حمل نقل و ترافیک نیز دارای چند شرکت تجاری ورود مواد اولیه روکش آسفالت پل و تجهیزات چراغ های راهنمایی و تایمر های مربوطه می باشد. پروژه منو ریل از ایده های او بوده و پیمان کاری آن نیز توسط یکی از دوستانش و با هماهنگی تعدادی از مدیران سپاه در حال احداث است.

4- فروش اموال و دارایی های شهرداری های تهران جهت هزینه های چراغانی مراسم مذهبی و اهدای وام بلا عوض به مساجد، خرید سی دی نوحه و کتابهای دعا و قران و توزیع آن در مدارس و پرداخت وام های ازدواج و خرید لوازم عزاداری و پرداخت هرینه های تعمیر و نگهداری نماز خانه های مدارس و کمک های نقدی به تعدادی از خانواده های آموزش و پروزش و شهدا و ایثار گران به منظور کسب آرای ایشان.

5- عدم خروج نمایشگاه بین المللی و خرج 4 میلیارد تومان هزینه در محل کارخانه سیما چوب.

6- عدم خروج شهر بازی از شهر تهران.

7- عدم احداث مجتمع فرهنگی تفریحی و فروشگاهی اکباتان به رقم تبلیغات گسترده و مراسم کلنگ زنی آن.

8- عدم انتقال انبار های پر خطر شیمایی واقع در مرکز شهر به خارج از تهران.

9- عدم پرداخت مطالبات معوقه کارکنان سازمان فرهنگی و هنری و دریافت گواهی اجباری از کارکنان سازمان مزبور.

10- فروش غیر قانونی و خارج از روال اداری تراکم در مناطق 1 تا 5 که شهردار تهران در یکی از جلسات شورای شهرداران مجوز آن را صادر و رییس شورای شهر آن را از مصوبات شورای شهر نامید که با مخالفت فرمانداری تهران مواجه ولی ادامه دارد.

11- مهندس ه که از اصلی ترین کارگزاران تخلفات نیروی انتظامی تهران محسوب می شد و هم اکنون نیز درجه سرتیپی خود را حفظ کرده است علاوه بر تخریب اراضی و جنگل های موسوم به خرگوش دره در منطقه 22 و ساخت صدها واحد مسکونی بدون دریافت مجوزهای قانونی اخیرا نیز طی نامه ای به شهردار منطقه 1 برای یکی از اقوام خود جهت ساخت و ساز بی ضابطه در محله کاشانک 1400 متر تراکم اضافه تقاضا می کند.

12- آقای ن از مداحان اهل بیت که معاون اجتماعی منطقه 5 میباشد، ازبی کفایت ترین مدیران فعلی شهرداری بوده ومبالغ هنگفتی رادرایام ماه رمضان ومحرم سال گذشته دراختیار بسیج منطقه 5 قرار داده است .

13- واگذاری یک دستگاه پژو 206 به ک مداح اهل بیت واز مدیران فعلی دکتر احمدی نژاد.

14- م از بستگان نزدیک دکتر احمدی نژاد عضو فعلی شرکت شهروند که سابقا مدیر فروشگاههای رفاه اردبیل بوده و در کشور آذربایجان دارای پرونده های عدیده تخلفات اقتصادی است وتحت تعقیب دولت فوق می باشد.

15- مهندس ص معاون امور دام وزارت جهاد سابق درپرونده ورود دامهای آلوده متهم اصلی بوده که پرونده او پس از توافقات یکسال گذشته قوه قضاییه وشهرداری تهران بسته شد.

16- آقای دکتر س (معاون مالی و اداری شهرداری تهران) وی به دلیل تخلفات مالی گسترده ورود خودرو و کالا بدون ثبت سفارش با استفاده از منطقه آزاد قشم که معاون مالی و اداری آن بوده اخراج شده است)

17- تاسیس شرکت دررابطه با بازیافت زباله های تهران که آقای س باتعدادی دیگر ازمدیران از طریق جمع آوری طلای کثیف به سود سرشاری دست می یابند.

18- غ مدیر کل پشتیبانی شهرداری تهران از مدیران سابق وزارت صنایع می باشد که بدلیل تخلف در ادارات کل زنجان و قزوین و تهران دارای پرونده درهیات تخلفات وزارتخانه مذکور است.

19- مهندس ن معاون شهرساز منطقه 10 و خواهرزاده آقای ه معاون امور مناطق که دهها مورد پروانه ساختمانی خارج از ضوابط صادر نمود بگونه ای که به سرعت توسط خود آقا ی احمدی نژاد برکنار شد.

20- آقای ر معروف به م از عناصر انصار که توسط آقای احمدی نژاد وارد سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران شد وبه همراه خود تعدادی از عناصر خودسر که به انحاء مختلف موجبات رعب و وحشت میان مجموعه پرسنل سازمان را فراهم آورد. نامبرده دارای دو مورد تخلف اخلاقی مالی در وزارت ارشاد استان تهران و دانشگاه خواجه نصیر می باشد. ایشان درزمان سفر تبلیغاتی دکتر احمدی نژاد به شهرستان رباط کریم وشهریار اسکورت ویژه نامبرده باعوامل حقوق بگیر سازمان بوده است.

21- درسالگرد شهادت امام صادق درمدرسه ملاجعفر (مجتهدی) مراسمی با حضور آقای مصباح یزدی برگذار و نامبرده در منقبت و فضایل شهردارتهران سخن سرائی نمود و هزینه پذیرائی (ناهار و میوه) مبلغ یازده میلیون تومان شد که از سوی آقای ص تامین شده است.

22- بنیاد الغدیر به ریاست آیت اله خزعلی باهمکاری آقای اشعری (سردبیر روزنامه همشهری) و آقای ق با دریافت صدها میلیون تومان، کتابهای باد کرده خود رابفروش رسانده است و برگزاری نمایشگاههای سالیانه کتاب نیز درانحصار ایشان می باشد.

23- سردار داوود احمدی نژاد برادر بزرگتر دکتر احمدی نژاد، پس ازانتصاب دکتر ضمن تاسیس یک شرکت بازرگانی صوری اقدام به واردکردن لاستیکهای فرسوده به مبلغ 5/1 میلیارد تومان جهت اتوبوسهای شرکت واحد نمود .

24- استخدام بیش ازسه هزار نفر از اقاریب ونزدیکان خود درشهرداری تهران به بهانه عضویت در بسیج که اکثریت آنها هیچگونه سابقه ای در بسیج نداشته اند.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 2 تیر 1384 ساعت 10:44 ب.ظ

فرض کنیم یکی از این سه وضعیت در ایران وجود داشته باشد؛ خاتمی رئیس جمهور باشد، هاشمی رفسنجانی رئیس جمهور شود، احمدی نژاد رئیس جمهور شود. در این سه حالت چه اتفاقاتی خواهد افتاد؟

ماشین رئیس جمهور در یک کوچه تنگ بن بست گیر می کند.
خاتمی: همانجا می نشیند تا چهار سال تمام بشود و راننده جدید بیاید و ماشین را از او بگیرد.
هاشمی: از دیوار راست بالا می رود و به کارش ادامه می دهد.
احمدی نژاد: ماشین را منفجر می کند تا دیوار خراب شود، بعد سینه خیز می رود پیش مجتبی.

یک دختر دانشجو برای رفتن سرکلاس چکار می کند؟
خاتمی: دوست پسرش دنبالش می آید و با هم می روند تظاهرات.
هاشمی: دوست پسرش دنبالش می آید و بعد از رفتن به خانه، او را به دانشکده می رساند.
احمدی نژاد: چادر مشکی اش را می پوشد، از پیاده روی زنانه عبور می کند، نیم ساعت منتظر مینی بوس زنانه می ماند، وقتی وارد دانشکده می شود می بیند دانشکده تبدیل به حسینیه شده است.

مسابقه فوتبال ایران و آلمان در جام جهانی چگونه برگزار می شود؟
خاتمی: مسابقه برگزار می شود و ایران یک بر صفر به آلمان می بازد، اما مردم تا صبح در خیابانها می زنند و می رقصند.
هاشمی: به داور یواشکی پول می دهند تا به نفع ایران داوری کند، اما آبروریزی می شود، در نتیجه ایران دوتا گل می خورد ولی مردم به خیابان می روند و می رقصند.
احمدی نژاد: دولت به بازیکنان تیم ملی اعلام می کند که اگر ببرند همه را زندانی می کند، در نتیجه چهار برصفر می خوریم، مردم هم به خیابان می ایند و عزاداری می کنند و از لباس شخصی ها کتک می خورند.

یک پسر جوان برای رد شدن از خیابان چکار می کند؟
خاتمی: منتظر می ماند تا چراغ عابر پیاده سبز شود تا از خیابان رد بشود، اما چراغ عابر پیاده همیشه قرمز است، به همین دلیل می پرد وسط خیابان و تصادف می کند.
هاشمی: پول می دهد تا ماشین ها متوقف شوند و از خیابان رد می شود.
احمدی نژاد: چون ماشین ها در ترافیک مانده اند براحتی از لای ماشین ها رد می شود، اما آنطرف خیابان بخاطر اینکه پسر جوانی است از لباس شخصی ها کتک می خورد.

برای ایجاد یک کارخانه چه باید کرد؟
خاتمی: برای گرفتن مجوز کارخانه یک روزنامه راه می اندازد و در نتیجه قدرت پیدا می کند و مجوز کارخانه می گیرد.
هاشمی: با فامیل یکی از کارگزاران ازدواج می کند، در نتیجه کارخانه دار می شود.
احمدی نژاد: برای گرفتن مجوز ریش می گذارد و یک حسینیه راه می اندازد و یک ماه لباس هایش را نمی شوید، بعد با همان وضع به شهرداری سمنان می رود تا مجوز کارخانه ای را در کرمانشاه بگیرد، در همانجا عضو بسیج می شود و از این طریق سه برابر کارخانه پول در می آورد.

رئیس جمهور قرار است در اجلاس عمومی سازمان ملل حاضر شود.
خاتمی: با خنده وارد می شود، در حین دست دادن به توالت می رود، بعد از بازگشت تکذیب می کند.
هاشمی: به دلیل سردرد سفر را لغو می کند و صادق خرازی را می فرستد به سازمان ملل.
احمدی نژاد: در هنگام ورود به پاریس دستگیر می شود و انتخابات مجددا برگزار می شود.

دو نفر با هم چگونه تلفنی حرف می زنند؟
خاتمی: سلام، درد سرت رفع شد؟
هاشمی: سلام، سردردت رفع شد؟
احمدی نژاد: سلام، تو هنوز زنده ای؟

یک پارتی دوستان جوان چگونه برگزار می شود؟
خاتمی: اکس پارتی برگزار می شود.
هاشمی: پیژامه پارتی با تریاک برگزار می شود.
احمدی نژاد: حسین پارتی برگزار می شود، با سینه زنی .

مردم برای رفتن به پارک چه می کنند؟
خاتمی: به پارک می روند و خوش می گذرد.
هاشمی: به باغ فامیل می روند و از خماری در می ایند.
احمدی نژاد: زنها به پارک مردانه می روند، مردان به پارک زنانه، مواد مخدر در هر دو پارک توزیع می شود.

یک زن برای اینکه از خانه بیرون برود چه لباسی می پوشد؟
خاتمی: مانتو کوتاه با روسری رنگی
هاشمی: مانتو معمولی با روسری
احمدی نژاد: چادر عربی با توسری

سخن روز | دنبالک 0 | نسخه قابل چاپ |

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 2 تیر 1384 ساعت 11:16 ق.ظ

اکبرشاه شاه مادامالعمر

[ بدون نام ] چهارشنبه 1 تیر 1384 ساعت 07:21 ب.ظ http://dastyariblogsky.com

دوستان عزیز سلام
من نمره خودم را از طریق رابط دانشگاه بدست آوردهام باور کنید این نمره ها واقعی است
۳۲۴-۳۳۲(رتبه در سهمیه خانمها)
۲۸۳- (رتبه در سهمیه آزاد)۲۸۱۶-۶۰۵(رتبه در سهمیه خانم ها )
۳۹۳-۵۹(رتبه در سهمیه خانم ها )
۴۱۷-(رتبه در سهمیه آزاد)۱۳۳

[ بدون نام ] چهارشنبه 1 تیر 1384 ساعت 04:20 ب.ظ

مرد شب چهارشنبه 1 تیر 1384 ساعت 03:04 ب.ظ

سلام به همه
طبق بخش نامه دبیر خانه به دانشگاهها امروز باید رابطین دانشگاهها به دبیر خانه مراجعه میکردند وکارنامه ها و فرم انتخاب رشته رو میگرفتند
تاریخ این بخشنامه ۷خرداد بوده مگر انکه بعد از اون تغییری کرده باشه

خوش تیپ چهارشنبه 1 تیر 1384 ساعت 02:49 ب.ظ

این اعداد چیه؟؟؟میشه یه خورده واضحتر بنویسین؟یعنی۳۹۳ رتبه ۵۹ اورده؟ مگه شما چند تا نمره داشتی؟ کدام نمره و کدام رتبه است؟

امیدوار چهارشنبه 1 تیر 1384 ساعت 02:22 ب.ظ

میشه یه خورده واضحتر بنویسین؟
در ضمن امروز کارنامه ای نمیدادن که
من خودم رفتم دانشگاه خبری نبود

[ بدون نام ] چهارشنبه 1 تیر 1384 ساعت 01:54 ب.ظ http://dastyari.blogsky.com

دوستان عزیز سلام
من کارنامه ام رو گرفتم خودتون قضاوت کنید:
رتبه در سهمیه خانمها رتبه آزاد
283 2816 605
297 509
324 332
393 59
319 1374
417 133

[ بدون نام ] چهارشنبه 1 تیر 1384 ساعت 01:53 ب.ظ

احمدی نژاد پیروز

بهلول چهارشنبه 1 تیر 1384 ساعت 01:50 ب.ظ

ای خدا چی می شد نظراتمون رو بگیم ولی ناسزا و فحش ندیم!!!!

[ بدون نام ] چهارشنبه 1 تیر 1384 ساعت 01:30 ب.ظ

پسرک شیطون

تو به جفتشون چکار داری به خودشون بچسب

امیدوار چهارشنبه 1 تیر 1384 ساعت 01:15 ب.ظ http://goledavoodi.blogsky.com

امروز صبح یکی از اتندامون گفت توی اخبار اعلام کرده رتبه ها همین امروز میاد! منم رفتم دانشگاه ولی خبری نبود و دست از پا درازتر برگشتم!

پسرک چهارشنبه 1 تیر 1384 ساعت 01:07 ب.ظ http://pesaraketanha.blogsky.com

به نظر من جفتشون قدرتخواهن

[ بدون نام ] چهارشنبه 1 تیر 1384 ساعت 11:47 ق.ظ

احمدی نزاد فقط

[ بدون نام ] چهارشنبه 1 تیر 1384 ساعت 09:17 ق.ظ

بابایی جون
خیر مقدم عرض می کنم

پسرک
یکی از کاندیدا عدالتخواه و دیگری رانتخواه است

پسرک چهارشنبه 1 تیر 1384 ساعت 09:07 ق.ظ http://cactus.persianblog.com

اینجا شده وبلاگ انتخابات و کاندیداهای عدالتخواه!!!!

به کاشانی چهارشنبه 1 تیر 1384 ساعت 08:16 ق.ظ

به کاشانی
از الاغی مثل تو وامثال تو بیشتر از این انتظار نمیرود .کسانی چشمشان را بر حقیقتها میبندند وبا بغض وکینه وحسد خدمات صادقانه تعداد انگشت شماری از مردان صادق را معکوس جلوه میدهند((البته در خیال باطل خودشان)) برای تو وامثال تو همان هاشمی خوب است که تا دیروز اورا لعنت میکردید که فلان کرد وبه مان کر د سرمایه داران را کلفتتر کرد وبار خودش وفامیلش و اطرافیانش را بست وعدالت را سرکوب کرد -قشر تحصیلکرده را سر خورده ومنزوی کرد وسفله گان وبیسوادها را بر مسند ومکنت رساند.....
حالا مثل بوقلمون امده اید برای لجبازی با حرف حق و واقعیت وبا خودتان ویا برای رفع تهدید منافع حرامتان از این چهره شناخته شده در ۲۶ سال گذشته طرفداری میکنید وکلیه انگ هایی که برازنده رفسنجانی وجزو ذات و مرام اوست را به چهره خدوم ومردمی دکتر احمدی نژاد میچسبانید ولی مطمئن باش که جمعه ۳ تیر پوز تو و حامیان ظلمت کش میاید

[ بدون نام ] چهارشنبه 1 تیر 1384 ساعت 08:05 ق.ظ

قانپا چهارشنبه 1 تیر 1384 ساعت 01:37 ق.ظ

هیچی نگیم سنگیتریم همه ملت تا حالا هردو شما را شناخته اند گزافه گویی بس است . با خنده های کذایی خودتان را محق جلوه ندهید .

بابایی چهارشنبه 1 تیر 1384 ساعت 01:27 ق.ظ http://babayee.blogsky.com/

رای من


نامزد منتخب مردم


محمود احمدی نژاد

رزیدنت چهارشنبه 1 تیر 1384 ساعت 01:10 ق.ظ

هاشمی در برنامه تبلیغاتی دیدگاه گفت:

الان به اندازه کافی پزشک عمومی برای روستاها داریم و پزشک متخصص بعدا


عین عبارت هاشمی بدون تغییر

[ بدون نام ] چهارشنبه 1 تیر 1384 ساعت 12:45 ق.ظ

کاوه چهارشنبه 1 تیر 1384 ساعت 12:34 ق.ظ http://nishtar.blogsky.com

سلام دوستان !
من قبلا در مقاله « خر برفت و ....» آخر و عاقبت پرونده امتحان دستیاری ۸۲ را پیش بینی کرده ام . عزیزانی که نخوانده اند یا فراموش کرده اند تشریف بیاورند و بخوانند .

یاحق

جامعه پزشکی سه‌شنبه 31 خرداد 1384 ساعت 10:53 ب.ظ

برای تو الاغ گوسفند اکبر شاه خوب است

[ بدون نام ] سه‌شنبه 31 خرداد 1384 ساعت 10:18 ب.ظ

[ بدون نام ] سه‌شنبه 31 خرداد 1384 ساعت 09:32 ب.ظ

[ بدون نام ] سه‌شنبه 31 خرداد 1384 ساعت 08:24 ب.ظ

سه شنبه 31 خرداد 1384
شعار انتخاباتی احمدی نژاد: ایران را سراسر آبریزگاه می کنیم! طنزنوشته ای از ف. م. سخن
شعارهای انتخاباتی دکتر احمدی نژاد برای آباد کردن ایران و سعادتمند کردن ایرانیان (همراه با تفسیر رئیس ستاد انتخاباتی ایشان):

-هر چه مخالف نظام است با دست خودمان می کُشیم (تفسیر: دکتر مرد عمل است و این کار را با خالی کردن گلوله در سر تیرباران شدگان و کشتن دکتر سامی شخصا انجام داده است).

-ایران را سراسر قبرستان می کنیم (در این زمینه نیز دکتر دست به کار شده و در زمان تصدی شهرداری تهران قبرهای عمودی در پیاده روها بنا کرده است. از این کار دکتر، ضدانقلاب ِ بی درد به فغان آمده و ناله و گلایه آغاز کرده است. به عکسی که در سایت ضدانقلاب زیتون درج شده توجه فرمایید تا عمق کینه و نفرت بی دردان را از استخوان های مقدس شهدا ببینید. اینها انتظار دارند به جای قبرستان برای شان تئاتر درست کنیم. زهی خیال باطل).

-ایران را سراسر آبریزگاه می کنیم (دکتر آن قدر شعار نمی دهد تا شما شلوارتان را خیس کنید. دکتر آستین بالا می زند. دکتر جلوی خیس شدن شلوار شما و فشار ناشی از ادرار را که می تواند باعث ناآرامی های اجتماعی شود می گیرد).

-بورس را تعطیل می کنیم (بورس قمارخانه است. بورس کازینو است. بورس خانه ی فساد است. بورس پایگاه اقتصادی دشمن است. بازار خوب است. حجره خوب است. تیمچه خوب است).

-حکومت اسلامی بر پا می کنیم (دکتر می فرمایند: "جمهوری تا آن جا که ما انتخاب شدیم خوب است؛ ولی بس است دیگر. خودمان را که مسخره نکرده ایم. ما یک حکومت داریم، یک آقا، همین و بس. ما نوکر درگاه ایشانیم. خداوند آقا را انتخاب کرده و انتخاب مردم معنی ندارد. ما گوش به فرمان آقاییم. جمهوری اسلامی التقاطی باید جای اش را به حکومت ناب اسلامی بدهد).

-ریشه ی هر چه اینترنت است می زنیم (متاسفانه حوزه ی آی.تی در اختیار شهرداری تهران نیست والا دکتر، عملگرائی خود را در این زمینه با چیدن سیم ِ تمام سایت های ضدانقلاب و شکوفا کردن سایت های حزب الله نشان می دادند).

-هر چه صندلی است جمع می کنیم (صندلی وسیله ای استکباری است. از زمان ورود اولین مستشرق به ایران، صندلی برای توهین به مقدسات مردم وارد ایران شد. اکنون کار به جایی رسیده است که در اکثر مساجد، مردم به جای زمین روی صندلی می نشینند. وااسلاما! واشریعتا! دکتر به محض رئیس جمهور شدن تمام صندلی ها را جمع خواهند کرد و در فاز آخر و نزدیک شدن به حکومت ناب اسلامی، مردم در سینما ها هم بر زمین خواهند نشست).

-کفش ها را از پا در می آوریم (دکتر به سلامت و بهداشت مردم بسیار اهمیت می دهند. مستکبران با کفش به هر جایی دخول می کنند به این بهانه که پای آدم ممکن است بو بدهد. تئوریسین ِ بی دینان ِ سکولار ِ لائیک ِ ملی-مذهبی ِ مشارکتی که "هادی صداقت" نام داشت و به دست خود به زندگی ننگینش پایان داد، در کتاب مستهجن "توپ مرواری" نوشت که مسجد مسلمانان "بوی گند ِ خلا" می دهد و کلیسای مسیحیان "بوی عطر و عبیر". ما با کندن کفش مان در هر نقطه از ایران زمین به دهان این سکولارهای لامذهب بی دین خواهیم زد و با بوی پا و جوراب مان به جنگ عطر و عبیر کلیسایی آنها خواهیم رفت).


تبلیغات خبرنامه گویا
advertisement at gooya dot com

مهاجرت به استرالیا
اقامت دائم ار طریق کار و سرمایه گذاری
www.homemigration.com

کرم های پوستی لاسین
جوان کننده و شفا بخش پوست شما
www.LaSienne.com

آلبوم عکس اینترنتی
چاپ عکس بررسی دوربین های دیجیتال
www.delmarcamera.com


-دور هر کلیسایی چادر می کشیم (دکتر در مورد نصارا می فرمایند: "چه معنی دارد که در ام القراء اسلام کلیسا داشته باشیم؟ در بهترین نقطه ی تهران در وسط خیابان کریمخان کلیسا داریم ولی مسجد نداریم. در گام اول، برای نیفتادن چشم مسلمین به مظهر کفر و شرک و ثنویت، دور ِ کلیسا ها را پرده می کشیم. کاری که با مجسمه ی مقابل وزارت کشاورزی در اوایل انقلاب کردیم. بعد، سروقت ِ هر چه کشیش سابقا مسلمان است می رویم و به سمت اسلام هدایت شان می کنیم. همان کاری که شهید حاج سعید کردند...).

-دهن هر چه نویسنده و متفکر لائیک ِ سکولار است صاف می کنیم (ما از تجربه مان در صاف کردن خیابان های تهران برای صاف کردن دهان نویسندگان و متفکران لائیک و سکولار بهره می گیریم و چاله چوله شان را پر می کنیم).

-ایرانیان! آشغالی شوید! (دکتر به عنوان شهردار تهران لباس سپورها را می پوشند و خیابان جارو می زنند. سپور بودن عیب نیست؛ فوق لیسانس داشتن و سپور نبودن عیب است. ما بلافاصله تمام بیکاران را سپور می کنیم تا کشورمان آباد شود).

با آرزوی رئیس جمهور شدن جناب دکتر احمدی نژاد
رئیس ستاد ِ تسونامی "می شود و می توانیم"
کاشانی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 31 خرداد 1384 ساعت 08:20 ب.ظ

رهبری خطاب به احمدی نژاد: وارد فعالیت سیاسی نشوید.احمدی نژاد: کسی حق ندارد ما را از فعالیت سیاسی منع کند، وبلاگ طرفداران علی لاریجانی

زمانی که اعضای شورای شهر و شهرداری در نخستین روز فعالیت خود با مردم پیمان بستند که از هرگونه فعالیت سیاسی خودداری کنند کسی تصور آن نداشت امروز احمدی نژاد در قبال فعالیت های سیاسی امروز و پیمان دیروزش سکوت کند.
هنوز به یاد داریم آن روز که رهبر انقلاب در سخنان خود در جمع اعضای شورای شهر به آقای احمدی نژاد و دیگر دوستانشان گفت:«مشکل شورای شهر قبلی آن بود که وارد فعالت سیاسی شدند.شما هرگز وارد فعالیت سیاسی نشوید» اما هرگز نمی دیدیم روزگاری را که چمران که به قول مسعود بهنود «نان برادر خود را می خورد» و احمدی نژاد اعلام کنند که کسی حق ندارد ما را از فعالیت سیاسی منع کند.


تبلیغات خبرنامه گویا
advertisement at gooya dot com

مهاجرت به استرالیا
اقامت دائم ار طریق کار و سرمایه گذاری
www.homemigration.com

کرم های پوستی لاسین
جوان کننده و شفا بخش پوست شما
www.LaSienne.com

آلبوم عکس اینترنتی
چاپ عکس بررسی دوربین های دیجیتال
www.delmarcamera.com


وقتی برای اولین بار شنیدیم احمدی نژاد شورای هماهنگی را تهدید کرده که اگر او را کاندیدا نکند خود به شخصه و به صورت مستقل وارد عرصه انتخابات می شود باور نکردیم و گفتیم از این دکترای برنامه ریزی حمل و نقل بعید است.اما وقتی دیدیم احمدی نژاد در کنار زوجش چمران وارد عرصه انتخابات شد باور کردیم که آدمی چقدر می تواند عوامرفیب و دروغگو باشد.احمدی نژاد را همه دیدند که به تظاهر ریا می کرد و خودش را بدبخت روزگار نشان می داد.آخر آقای شهید احمدی نژاد! اگر کسی لباس پاره می پوشد چرا آن را تبلیغ کند.این کار در کجای دین توصیه شده است؟کجای دین گفته که زشت پوش باش؟!
شما حق ندارید هر روز برای افزایش اقبال عمومی شخصیت شهردار سابق تهران را خرد کنید و ادعا کنید او در دفتر کارش دکوری 800 میلیونی داشته.گر چه هیچ کس نمی داند پس خودت چرا هنوز در این دکور زندگی می کنی؟آقای احمدی نژاد! ریا بس است.این روزها هر جا که عکس از تو می بینم و یا سخنی از تو می شنوم به طور طبیعی نام شهید رجایی را در کنارش می بینم.چرا برای فعالیت های عوامفریبانه ات نام از نام یک شهید استفاده می کنی؟؟
آری!برداران آباد گر برای رسیدن به قدرت پیمان با مردم و و قول به رهبرشان را به سخت ترین شکل ممکن شکستند و ازروی آن گذشتند...باشد... اما شک نکنید ضربه بزرگی به وحدت جناحتان زدید و شک نکنید رای هم نخواهید آورد و باز هم شک نکید که مردم پاسخ دروغپردازی هایتان و شکستن عهد و پیمانتان را به شما خواهند داد..

[وبلاگ طرفداران علی لاریجانی]

[ بدون نام ] سه‌شنبه 31 خرداد 1384 ساعت 07:28 ب.ظ

احمدی نژاد= پزشکیان وزیر بهداشت منه چون عین من حرف میزنه

پسرک سه‌شنبه 31 خرداد 1384 ساعت 04:55 ب.ظ http://pesaraketanha.blogsky.com

اگه فردا شنیدین دکتر ریاض ناپدید شد تعجب نکنید

بهلول سه‌شنبه 31 خرداد 1384 ساعت 03:48 ب.ظ

هیچ جای تعجب نیست.
{این گرگ سالهاست که با گله آشناست}
غیر از این می شد جای بسی تعجب بود.
کوتاهی از من و شماست

امیدوار سه‌شنبه 31 خرداد 1384 ساعت 02:52 ب.ظ http://goledavoodi.blogsky.com

سلاااااااااام!
کشیکای کذایی من تموم شد
خدا شنبه رو بخیر کنه

پسرک سه‌شنبه 31 خرداد 1384 ساعت 01:42 ب.ظ http://pesaraketanha.blogsky.com

خوب از اول هم معلوم بود
این بنده خدا طباطبایی رو جو گرفت و حرفایی رو زد که نباید می زد و به قول وزیر محترم!!! بهداشت! جو رو متشنج کرد فکر کرد خبریه
حالا پرونده که بماند باید به فکر یه سوراخی باشه توش قایم شه اگه جونشو دوست داره
چون با آبروی نظام بازی کرده!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 31 خرداد 1384 ساعت 01:28 ب.ظ

نکته در این جاست که ما را فروخت گوهری دهر و انها را خرید
خاک بر سر حیدر پور ریا کار ادم فروش . شریک دزد ورفیق غافله

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد