خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ

خانه پزشک

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّد لعنت خدابرسوال فروشان وحامیانشان اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوَآلِ مُحَمَّدٍ


خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران
سرویس: آموزشی

دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تقویم آزمونهای سال 84 این دبیرخانه را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران آزمون ارتقا گواهینامه تخصصی وزارت بهداشت در روز پنجشنبه 23 تیرماه برگزار می‌شود.

بر این اساس، آزمون مرحله کتبی دانشنامه تخصصی در روز پنجشنبه دهم شهریور ماه برگزار می‌شود و زمان برگزاری مرحله شفاهی این آزمون نیز متعاقبا اعلام می‌شود.

گفتنی است آزمون کتبی دانشنامه فوق تخصصی وزارت بهداشت نیز روز پنج شنبه دهم شهریور ماه و همزمان با آزمون دانشنامه تخصصی برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، آزمون پذیرش فلوشیپ وزارت بهداشت نیز روز پنجشنبه 14 مهرماه برگزار می‌شود.

همچنین، آزمون پذیرش دستیار تخصصی این وزارتخانه روز پنجشنبه 13 بهمن ماه برگزار می‌شود و متقاضیان می‌توانند از 14 آذر تا پایان آذر ماه نسبت به ثبت‌نام در این آزمون اقدام کنند.

در خاتمه شایان ذکرست آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی وزارت بهداشت نیز روز پنجشنبه یازدهم و دور دوم آزمون پذیرش فلوشیپ نیز روز شنبه 13 اسفند ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام

کد خبر: 8403-09330


بفعالید

dastyaran.mihanblog


نظرات 76 + ارسال نظر
احمدی شنبه 15 آذر 1393 ساعت 11:19 ب.ظ

سلام لطفا این تاپیک را ببندید آبروریزیه

[ بدون نام ] سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 03:32 ب.ظ

عشق مسعود شنبه 2 اردیبهشت 1391 ساعت 09:29 ب.ظ

چقدر بی تربیتی آقا یا خانم "جامعه پزشکی"
مرتیکه پفیوز

[ بدون نام ] شنبه 28 خرداد 1384 ساعت 08:46 ب.ظ

واقعا

[ بدون نام ] شنبه 28 خرداد 1384 ساعت 02:14 ب.ظ

واقعا گل گفتی ...............



خلایق هر چه لایق

[ بدون نام ] شنبه 28 خرداد 1384 ساعت 01:31 ب.ظ

زنده باد احمدی نژاد قاتل مسئول اعدامیان
ولی خداییش از هاشمی بهتر است
ضمنا برای مردم ایران که مثل گاو هستند همان احمدی از همه بهتر است تا خونشان را در شیشه کند

[ بدون نام ] شنبه 28 خرداد 1384 ساعت 01:28 ب.ظ

حل معضل بیکاری پزشکان با اجرای طرح پزشک خانواده میسر است // اجرای صحیح طرح پزشک خانواده نیازمند انسجام ملی است
دبیر پیگیری مطالبات جامعه پزشکی گفت: برای اجرای طرح واکسیناسیون سرخک و سرخجه، بسیج ملی در کشور ایجاد شد اما این کار برای اجرای طرح پزشک خانواده صورت نگرفت به گونه ای که هم اکنون نه تنها مردم بلکه بسیاری از مسوولان کشور نیز نمی دانند که پزشک خانواده به چه معناست.
دکتر امید براتی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری مهر افزود: باید در خصوص پزشک عمومی به عنوان خط نخست بهداشت و درمان، در کشور فرهنگ سازی شود به گونه ای که حتی اگر رئیس جمهور هم بیمار شود خود را مکلف بداند که ابتدا به پزشک عمومی مراجعه و در صورت لزوم و راهنمایی پزشک عمومی به پزشک متخصص مراجعه کند اما هم اکنون نه تنها این فرهنگ سازی در کشور ایجاد نشده است بلکه دستگاه های مربوطه نیز در این خصوص بسیج نشده اند.

وی با بیان اینکه اجرای صحیح طرح پزشک خانواده از مطالبات جامعه پزشکی کشور است، گفت: اجرای این طرح در روزهای پایانی این دولت مناسب نیست اما با اصرار مسوولان وزارت بهداشت و درمان با تصویب بودجه این طرح اجرا شد.

وی اظهار داشت: اجرای طرح پزشک خانواده نباید فقط توسط سازمان خدمات درمانی صورت گیرد بلکه باید برای اجرای آن، بین تمامی دستگاه ها حتی ریاست جمهوری و تمامی وزارتخانه ها هماهنگی ایجاد شود چون تدوین سلامت ملی کشور و تامین آن فقط در ازای اجرای صحیح این طرح است.

دکتر براتی با بیان اینکه هم اکنون نزدیک به 14 تا 15 هزار پزشک بیکار در کشور وجود دارد اگر این طرح به شیوه صحیح اجرا شود می تواند تاثیر مهمی در کاهش این تعداد بیکار داشته باشد،گفت: پزشک خانواده یعنی اینکه خط نخست بهداشت و درمان و خدمات آن باید توسط پزشک عمومی صورت گیرد.

دبیر پیگیری مطالبات جامعه پزشکی تصریح کرد: تا کنون پس از گذشت بیش از دو ماه از اجرای طرح پزشک خانواده، دستاوردهای این طرح توسط وزارت بهداشت و درمان و نیز وزارت رفاه در سطح جامعه اعلام و اطلاع رسانی نشده است.

خسته شنبه 28 خرداد 1384 ساعت 01:22 ب.ظ

کارنامه ها را کی میدن خبری دارید یا نه از کلید جدید چه خبر

خسته شنبه 28 خرداد 1384 ساعت 01:21 ب.ظ

من هم با حرفهایت موافقم

[ بدون نام ] شنبه 28 خرداد 1384 ساعت 01:00 ب.ظ

زنده باد احمدی نژاد فریاد پر طنین نسل سوخته ومظلومان بی پناه
پیروزی اورا از خداوند دو جهان خواستاریم
(((دیدیم که کسانی که شعار جوانان و ازادی و برابری وعدالت وشایسته سالاری !!!!((دزد سالاری)) دادند چه به روزگارمان اوردند))) . مطمئنا مردم ونسلها و فرهیخته گان اینده و تاریخ خاتمی ومشارکتی ها وافتضاح طلبان را به تلخی واشمئزاز یاد خواهند کرد

[ بدون نام ] شنبه 28 خرداد 1384 ساعت 11:46 ق.ظ

شمارش حدود 26 میلیون رای ؛ هاشمی ، احمدی نژاد و کروبی پیشتازند
از میزان حدود 26 میلیون رای شمارش شده در سراسر کشور ، تاکنون هاشمی در صدر است و احمدی نژاد شهردار تهران با فاصله کمی از وی در جایگاه دوم ایستاده است.
به گزارش خبرنگار سیاسی مهر به نقل از یک منبع آگاه در وزارت کشور، در این مرحله همچنین کروبی و قالیباف در رده سوم و چهارم ایستاده اند. در عین حال فاصله کروبی با قالیباف بیشتر از فاصله وی با احمدی نژاد است. گرچه این فاصله (احمدی نژاد با کروبی) نسبت به نتیجه 24 میلیون رای کمی زیادتر شده است.

معین و لاریجانی و مهرعلیزاده نیز رده های بعدی را به خود اختصاص داده اند.

این منبع میزان مشارکت مردم را نیز بین 28 تا 30 میلیون نفر اعلام کرد. وی همچنین احتمال جابجایی نفرات دوم و سوم را با توجه به جمع بندی سایر نتیجه ها رد نکرد اما آن را بعید دانست.

همین گزارش حاکیست این آرا از سراسر کشور است و در حوزه های پرجمعیت تهران و کرج نیز مطابق آخرین نتیجه شمارش آرا احمدی نژاد در رتبه اول و هاشمی در مکان دوم ایستاده است. در خوزستان آرای مهدی کروبی به تنهایی حدود نیمی از 1 میلیون 400 هزار رای را تشکیل داده است.

در استانهای سیستان و بلوچستان و همچنین کردستان هاشمی و معین در صدر نتایج قرار گرفته اند. بوشهریها نیز به صورت یکپارچه و نسبتا بالایی کروبی را به عنوان اولین نفر برگزیده اند.

[ بدون نام ] شنبه 28 خرداد 1384 ساعت 11:18 ق.ظ

جامعه پزشکی شنبه 28 خرداد 1384 ساعت 08:34 ق.ظ

مردم خوب به هیکل خاتمی وپزشکیان ریدند

جامعه پزشکی شنبه 28 خرداد 1384 ساعت 08:32 ق.ظ

کیردرکوس زن معین دزد رفیق پزشکیان دیوث

مشارکتی سوال فروش شنبه 28 خرداد 1384 ساعت 08:29 ق.ظ

معین گوزید

[ بدون نام ] جمعه 27 خرداد 1384 ساعت 11:45 ب.ظ

در استان ما فعلا معین اول شده و کروبی دوم

[ بدون نام ] جمعه 27 خرداد 1384 ساعت 11:01 ب.ظ



دکتر معصومی هزاردستان دانشگاه کرمانشاه رئیس بیمارستان امام علی کرمانشاه ومعاون هیئت بوروزارتخانه
ننگت باد ای بی شرف تو دست در خون پزشکان کرمانشاه داری
1-می دانیم که تو دوست قدیمی دکتر پزشکیان هستی وبمدت 40 سال با او دوست بوده ای
2-تو ظاهرا هیچ کاره هستی ولی در چندین مورد مشاور وزیر نامحترم هستی او بدون اجازه تو اب نمی خورد
3-تو بودی که سهمیهی بومی را سال گذشته به 25%رساندی
4-تو بودی که سعیدی را رییس دانشگاه کرمانشاه کردی
5-تو بودی که دکتر ناصری پور رارییس دبیرخانه کردی وپس از افشای تقلب اورا به کانادا فرستادی
6-تو بهیه مرادی را برای طرح در مرکز استان گیردادی وسپس اورابا تقلب به دستیاری فرستادی
7-تو دکتر امیدوارودکتر فصیحی را بعنوان معاون پشتیبانی ورئیس مرکز بهداشت معرفی کردی
8-از طریق رانت تو این دو نفر به دستیاری راه یافتند
9-می دانیم که برای تبرئه کردن معشوقه ات دکتر مرادی دو بار به وزارتخانه رفتی وبا دکتر امینی نوچه ات در مجلس تماس گرفتی


[ بدون نام ] جمعه 27 خرداد 1384 ساعت 10:51 ب.ظ

خبری از وزیر تزویر باز و خایه مال

وزیر بهداشت با انتقاد از بازگشت آموزش پزشکی به وزارت علوم:
نمی‌توان بخش‌های مرتبط سلامت را از وزارت بهداشت جدا کرد سرویس: آموزشی
1384/03/27
06-17-2005
10:25:49
8403-10434: کد خبر



خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران
سرویس: آموزشی



وزیر بهداشت با انتقاد نسبت به طرح بازگشت آموزش پزشکی به وزارت علوم گفت: نمی‌توان بخش‌های مرتبط با سلامت را از وزارت بهداشت جدا کرد.

دکتر مسعود پزشکیان، در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران، اظهار کرد: بحث بازگشت آموزش پزشکی به وزارت علوم بارها به گونه‌های مختلف مطرح شده است با این حال هیچ انسان اندیشمند و عاقلی بدون مطالعه کاری را انجام نمی‌دهد و اگر قرار است کاری در کشور انجام شود باید هدف از انجام آن و گروه هدف مشخص شود.

وی افزود: برای ایجاد تغییر در روند فعلی باید بررسی شود که آیا در وضعیت و شرایط فعلی و مکان فعلی آموزش پزشکی مشکلات حل نمی‌شود که بخواهییم تغییری در آن ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه برخی مواقع در هنگام بروز مشکلات اینگونه تصمیم گیریها صورت می‌گیرد، گفت: برخی با این تغییرات انتظاراتی را در مردم ایجاد می‌کنند که مثلا در پی حل مشکلی هستند ولی نوع کار و راه کار رفع مشکل در روند قضیه گم می‌شود و مشخص نیست.

دکتر پزشکیان با اشاره به تشکیل وزارت رفاه توسط دولت در سال گذشته، اظهار کرد:‌در آن زمان نیز ما نقطه نظرات کارشناسی در این رابطه داشتیم و معتقد بودیم که نمی‌توان بخشهای مرتبط با سلامت را از وزارت بهداشت جدا کرد ولی آن زمان نیز برخی از حرفها نادیده گرفته شد.

وزیر بهداشت در خاتمه با بیان اینکه هر حرکت و مداخله‌ای بدون مطالعه، منطقی نیست،‌ تصریح کرد: باید اقدامات و اصلاحات قدم به قدم و با مطالعه صورت بگیرد. در این طرح نیز باید دیده شود که این مبانی علمی را از کجا گرفته‌اند و اینکه کدام الگوی علمی و یا کشور این اقدام یعنی جدا کردن آموزش از درمان پزشکی را انجام داده است که ما دومین کشور باشیم.

استقبال وزیر علوم از ادغام آموزش پزشکی با وزارت علوم


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نیز پیش از این بازگشت آموزش پزشکی به وزارت علوم و یکپارچگی آموزش عالی را ضروری دانسته و اظهار کرده بود: دانشکده‌های پزشکی نیز مانند سایر دانشکده‌ها در یک دانشگاه یکپارچه و ادغام شده هستند و با یکدیگر تعالم و مراوده دارند و حتی برخی از رشته‌ها و مبانی آن مشترک و یکسان است.
دکتر توفیقی با مفید خواندن این اقدام خاطرنشان کرده بود: ‌اگر دولت عزم کرده که در اصلاح ساختار خود آموزش پزشکی را در وزارت علوم ادغام کند، ما نیز استقبال می‌کنیم.
وزیر علوم در خاتمه تاکید کرده بود؛: همه رشته‌های آموزش عالی تخصصی هستند و از این نظر تفاوتی وجود ندارد در همین راستا آموزش پزشکی چه در وزارت علوم و چه در وزارت بهداشت باید استانداردهای لازم از نظر مسائل تئوری، عملی، بالینی، دسترسی به بیمارستان را داشته باشد، بنابراین جدا شدن آموزش پزشکی از وزارت بهداشت به معنای جدایی آن از بیمارستانها و کاربردها و مهارتهای عملی نیست.


انتهای پیام


پسرک جمعه 27 خرداد 1384 ساعت 04:44 ب.ظ http://pesaraketanha.blogsky.com

چن روزه نمی تونم درس بخونم

خوش تیپ جمعه 27 خرداد 1384 ساعت 04:14 ب.ظ

عالی بود .

بی ریشه جمعه 27 خرداد 1384 ساعت 01:19 ب.ظ

رأی خود گفتم به اکبر می دهم
پاسخی مثبت به رهبر می دهم
رأی من هم مثل جانم مال اوست
رهبرم بنیانگذار آبروست
خواب دیدم با حضور سبز من
مثل گلشن می شود مام وطن
خواب من تعبیری از فردا نداشت
یادگار داغ من حاشا نداشت
کوی دانشگاه و داغ تیر ماه
ضربه های باتوم و تکبیر و آه
آن شبیخون بر حریم خواب ناز
حمله های شحنه ها در های باز!
آن شب تاریخی اصلاح ما
غسل ما با دست یاران خدا!
اشک تمساحی که خونین ! می چکید
رهبری که نقشه در شب می کشید
با شبیخون بر حریم سرخ درد
انقلابی شد درونم ریشه کرد
آن که روزی حمله را فرمانده بود
دکترایش را همانجا خوانده بود!
خوب می بینم چه سبز و مهربان
می نویسد از تب تند جوان!
او که روزی باتومش دستم شکست
آمد و بر مسند رأفت نشست!
این یکی کفتار تاریخ منست
چون فسیلی حکم مرگش بودنست
کوسه ای از نسل بازار دغل
تک به تک می کشت یاران در بغل !
تا نماند هیچکس همرزم او
از بهشتی یا رجایی کو به کو
این یکی سردار جنگ تن به تن
آن یکی فرمانده خونین بدن
این یکی هم دکترای سفسطه
آن یکی در آب می شوید پته !
این یکی انگار اصلا شاعر ست
در اصول شهر سازی ماهرست!
شهردار پاسدار پایتخت!
می کند امروز قصد تاج وتخت
آن یکی میدان خالی چون بدید
بر خر اصلاح این ملت پرید!
گفت من اصلاح کشور می کنم
بنده ایران را منور می کنم
فصل اصلاحات با من می رسد
وقت دفن نام دشمن می رسد
خاتمی مرد سخن بود و شعار
من ولی از نسل کاوه ، مرد کار
هر چه می گویم عمل خواهم نمود
می زنم سر منشأ عاد و ثمود!
من ولی خوابم به خواب تیر ماه
چشمهایم بسته شد در نیمه راه
من ز نسل کهنگی دل کنده ام
ریشه ام را پای شب افکنده ام
من نمی خواهم بسوزم بیش ازین
تف به این فرهنگ تاریخی ! به دین
از همین پیشینه ها نفرین شدیم
خام بازی های آن و این شدیم!
تف به هر چه مانده از اجداد ما
می رود بر باد شب فریاد ما!

خوش تیپ جمعه 27 خرداد 1384 ساعت 08:24 ق.ظ

من رای نمیدم

پسرک جمعه 27 خرداد 1384 ساعت 02:03 ق.ظ http://pesaraketanha.blogsky.com

من الان از دردر اومدم!
خوبین؟

قانپا جمعه 27 خرداد 1384 ساعت 01:29 ق.ظ

مرد شب من هم با تو موافقم به امید پیروزی حق بر باطل که مسیولین نظام باشند

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 26 خرداد 1384 ساعت 11:42 ب.ظ

مطمئن باشین که هر کی رای بیاره وضع از این که هست خیلی بهتر نمیشه(اگه بدتر نشه)
رای ندادن هم مشکلی را حل نمیکنه چون اقایون خیلی پر رو تر از این حرفها هستند که با رای ندادن ما ها فگر کنن خدایی نکرده اشتباهی مرتکب شدند
یادتون نره که در انتخابات قبلی شورای شهر تهران فقط 5در صد مردم شرکت کردند و شهرداری که اون شورا انتخاب کرد الان ادعای ریاست جمهوری داره
مشکل اسا سی جامعه ایرانی محافظ کار شدن وبه انزوا رفتن نخبگان(و از جمله پزشکان بدون سهمیه) است وتا وقتی این مشکل حل نشه هیچ اتفاق مبارکی در این مملکت نخواهد افتاد

مرد شب پنج‌شنبه 26 خرداد 1384 ساعت 09:57 ب.ظ

نه پسرک عزیز
حیدر پور کاندید میشد با حال تر بود
اصلا کاش جفتشون
کاندید میشدند
هر چند همین الان هم نماینده های جناحشون حضور دارند
یکی با لبخند از حقوق از دست رفته مردم طی 8 سال دولت خاتمی حرف میزنه در حالی که جزو امضا کنندگان نامه 18 تیر بوده
اون یکی ادعای مردمی بودنش میشه در حالی که از اعضای اصلی جوخه های اعدام بوده
یکی دیگه طوری به همه چیز انتقاد میکنه انگار نه انگار که 27 ساله همیشه از پایه های اصلی نظام بوده
و....
اون طرف هم که یک عده عوضی در شبکه های مختلف ماهوارهای طوری حرف میزنن که انگار ملت ایران گاو تشریف دارن

پسرک پنج‌شنبه 26 خرداد 1384 ساعت 04:27 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

کاش پزشکیان برای ریاست جمهوری کاندید می شد!

لتس تاک دری اند بری پنج‌شنبه 26 خرداد 1384 ساعت 03:05 ب.ظ

بابا ول کنین این کلید و کلید بازیارو . یه امتحانی دادیم و نتیجه اش هم حالا تا چند روز دیگه میاد. پزشکیان این دری بری های شما ها رو می بینه و به ریش همه مون و سر کار رفتنمون می خنده.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 26 خرداد 1384 ساعت 01:41 ب.ظ

به نظر شما برای انکه با سهمیه ء خانمها داخلی یا عفونی یکی از دانشگاه های تهران قبول بشم،نمره ام باید چند باشه؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 26 خرداد 1384 ساعت 12:29 ب.ظ

خوشم امد دیشب هاشمی بخاطر حمع کردن رای از مردم چه اشک تمساحی می ریخت
چه مظلوم نمایی می کرد
و چه اهی می کشید که اگر رئیس می شدم........

مرگ بر هر هشت کاندیدای مردم فریب
من رای نمی دهم
حنای اینها پیش ما رنگی ندارد

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 26 خرداد 1384 ساعت 11:44 ق.ظ

طبق معمول در روزهایی که شایعات در هوا پرواز می کنند و روزها حساس می شوند این تاریکخانه(دبیرخانه)خراب شده باز نمی شه.

بدبخت چهارشنبه 25 خرداد 1384 ساعت 10:39 ب.ظ

مطمءن باشین ۸۰٪ به خاطر گذر از انتخاباته که دیر کرده.قول شرف میدم چیزی نیست که به نفع ما باشه.در ضمن سالم جان از پاسخی که به من دادین از صمیم قلب ممنون.بهم آرامش دادین

سالم چهارشنبه 25 خرداد 1384 ساعت 05:29 ب.ظ

بنظر شما علت تاخیر در اعلام نتایج چیه و بنظر شما آیا ارتباطی به تغییر ات اساسی در کلید سوالات و یا انتخابات دارد.

سالم چهارشنبه 25 خرداد 1384 ساعت 05:01 ب.ظ

چه خبر از کلید جدید

پسرک چهارشنبه 25 خرداد 1384 ساعت 01:23 ب.ظ http://pesaraketanha.blogsky.com

تقصیر من که نیست
اینجا همه چیز طبق رواله
الا خودم!

[ بدون نام ] چهارشنبه 25 خرداد 1384 ساعت 01:03 ب.ظ

بعضی کلمات انتهای جملات خارج کادر میافتد وقابل خواندن نیست. یکی راهنماییم کند تقصیر کامپیوتر من است ؟یا ازفونت وبلاگ است؟؟؟؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 25 خرداد 1384 ساعت 09:52 ق.ظ

تنبل جون از جوابت ممنونم

من نمی دانم اما می‌گویند چهارشنبه 25 خرداد 1384 ساعت 09:04 ق.ظ

من نمی دانم اما می‌گویند
هاشمی در یک خانواده سرمایه دار به دنیا آمد

من نمی دانم اما می‌گویند
هاشمی قبل از انقلاب فعالیت سیاسی نداشت

من نمی دانم اما می‌گویند
هاشمی در جلسه حزب جمهوری حضور داشت و به فاصله مدت کوتاهی قبل از انفجار ، جلسه را به دلیلی که هنوز مشخص نیست ترک گفت

من نمی دانم اما می‌گویند
مردم شعار می دادند: « هاشمی هاشمی ، بهشتی را تو کشتی »

من نمی دانم اما می‌گویند
شیخ ممد کاظم عموی هاشمی که هدایایی از دوستان سرمایه دار رفسنجان و حومه برای کمک به جبهه جمع اوری کرده بود ، به همراه کمکها عازم جبهه شد تا کمک ها فقط بین سربازان رفسنجانی توزیع شود و وقتی در اهواز سپاه مانع این کار او شد او مدت یک هفته کاروان را در اهواز متوقف کرد و چندین بار شروع به بازگرداندن کاروان به رفسنجان کرد که سرانجام تسلیم شد و کاروان را جهت توزیع بین همه سربازان به سپاه تحویل داد.

من نمی دانم اما می‌گویند
هاشمی که از بیماری امام اطلاع کامل داشت مقدمات تغییر قانون اساسی و افزایش فراوان اختیارات رئیس جمهور و تاسیس مجمع تشخیص نظام و محدود کردن اختیارات رهبری را فراهم کرد.

من نمی دانم اما می‌گویند
هاشمی گفت: رهبری به من هم پیشنهاد شد و من هم در نظر بودم اما گفتم که من را مطرح نکنند چون می‌خواستم در ریاست جمهوری و مجمع تشخیص مصلحت نظام ، منشا خدمات بزرگتری برای مردم باشم و اینجا را بهتر می دیدم.

من نمی دانم اما می‌گویند
چرا سید احمد خمینی آن مرد جوان به فاصله کوتاهی از آغاز مخالفت علنی خود با هاشمی دچار سکته شد
چرا همسر امام از ابتدا مخالف فعالیت سیاسی سید احمد شد ( حتی سید احمد در پاسخ به پیشنهاد رهبری برای به عهده گرفتن سرپرستی زائران خانه خدا فرمود : والده مکرمه اجازه نمی دهند.)
چرا همسر امام اجازه هیچ فعالیت سیاسی به سید حسن خمینی نمی‌دهد.

من نمی دانم اما می‌گویند
پس از عزل برادر هاشمی توسط رهبری از سمت ریاست صدا و سیما در فاصله 2 روز 3 نفر از شخصیتهای مورد قبول رهبری توسط هاشمی از سمت خود عزل شدند.

من نمی دانم اما می‌گویند
ابتدا قرار بود ناطق نوری رئیس جمهور شود اما پس از مخالفت علنی ناطق نوری با برنامه های اقتصادی هاشمی ، نظر هاشمی درباره ریاست جمهوری ناطق نوری تغییر کرد و ناگهان هیاهوی خاتمی در فضا پیچید

من نمی دانم اما می‌گویند
خاتمی در مناظره تلویزیونی خود با سه کاندید دیگر زمانی که درباره برنامه های اقتصادی از او سوال شد بر خلاف دیگر نامزدها که مفصلا در این باره صحبت کردند . خاتمی گفت : من رئیس جمهور فرهنگی هستم و به اقتصاد هیچ کاری ندارم و تیم اقتصادی خودش کارش را بلد است.

من نمی دانم اما می‌گویند
پسر عموی هاشمی در انتخابات مجلس رای نیاورد و مردم رفسنجان رای خود را به کاندیدای رقیب او دادند

من نمی دانم اما می‌گویند
هاشمی اصلا قصد حضور در انتخابات ریاست جمهوری را نداشت اما چون هالویی مثل خاتمی پیدا نشد علی رغم میل باطنی خود و بر خلاف مصلحت حرکت کرد و مجبور شد که شخصا به بازار بیاید.


من نمی دانم و چه خوب است که نمی دانم
عجب صبری خدا دارد که همه چیز را می داند

راستی شما چه نمی دانید اما دیگران می‌گویند


استفاده از این مطلب با ذکر منبع و حتی بدون ذکر منبع و حتی با نام شما مجاز است

تنبل چهارشنبه 25 خرداد 1384 ساعت 01:31 ق.ظ

من از کجا بدونم با نمره ۳۶۸ چه رتبه ای داره من با توجه به اطلاعاتی که مثل شما از اینور اونور گرفتم حدس میزنم شاید هم کاملا غلط باشه ولی میشه حدس زد نمره ۳۶۸ رتبهای حدود ۳۰۰ تا ۵۰۰ داشته باشه .
خدا مارو ببخشه

خوش تیپ سه‌شنبه 24 خرداد 1384 ساعت 06:41 ب.ظ

قابل نداره پسرک

پسرک سه‌شنبه 24 خرداد 1384 ساعت 03:58 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

آخ جون چه همه کامنت جدید!

خوش تیپ سه‌شنبه 24 خرداد 1384 ساعت 03:27 ب.ظ

اشتباه تایپی بود تاجب=تعجب....معذرت

خوش تیپ سه‌شنبه 24 خرداد 1384 ساعت 03:25 ب.ظ

دکتر راست میگه البته با احتساب پاسخنامه جدید.با سالم هم موافقم.۸ سوال تغییر داشته.۴ تا ۴جوابی و ۴ تا ۲ جوابی پس اگر کسی که میگفته ۳۰۰ میشم و بعدا دیدید ۴۰۰ شده زیاد تاجب نکنید. به امید موفقیت همه دوستان گل و به امید سرافکندگی پزشکیان و دارودسته اش.

دکتر سه‌شنبه 24 خرداد 1384 ساعت 02:53 ب.ظ

سلام در کلید جدید ۸ سوال تغییر کرده است ۲ یا ۴ جوابی. امیدوار عزیز منبع من سایت دستیاران مملیز است.اگر کامنت عقرب رو بخونی متوجه میشی . تا حالا که حرفاش درست بوده. موفق باشی...

سالم سه‌شنبه 24 خرداد 1384 ساعت 02:50 ب.ظ

منظور من علت تاخیر چیست؟مگر قرار نبود که نیمه خرداد کارنامه ها را بدهند

سالم سه‌شنبه 24 خرداد 1384 ساعت 02:47 ب.ظ

کسی اطلاعی از تاخیر دادن کارنامه ها را میدونه یا نه

سالم سه‌شنبه 24 خرداد 1384 ساعت 01:35 ب.ظ

کسی جواب من را بده آیا کلید جدیدی در کار هست یا نه یا فقط یک شایعه است اگر کلید جدیدی باشه چرا اعلام نکردند چون دکتر عین اللهی گفته بود که تغییرات جزئی داره پس چی شد.

سالم سه‌شنبه 24 خرداد 1384 ساعت 01:32 ب.ظ

همکار عزیز مطمئن باش که با نمره ۳۰۰ حتما زنان دانشگاههای تهران هم قبول می شوی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 24 خرداد 1384 ساعت 01:16 ب.ظ

با با ایول شما پزشک هستید این بازیهای حدس بزنید چیه راه انداختین؟صبر کنید کارنامه میاد.اگه قرار تقلبی هم هست حتما رخ میده چون به قول ظریفی اینجا مملکت امام زمونه!

پسرک سه‌شنبه 24 خرداد 1384 ساعت 01:07 ب.ظ http://pesaraketanha.blogsky.com

ان شاالله که حرف سالم درست از آب در بیاد
من که پاک قات زدم!

بد بخت سه‌شنبه 24 خرداد 1384 ساعت 12:28 ب.ظ

زمان توزیع کارنامه ۴ تیر.میشه به من بگین با نمره ۳۰۰ میشه زنان قبول شد یا نه؟حتی جاهای دور.

سالم سه‌شنبه 24 خرداد 1384 ساعت 11:01 ق.ظ

با سلام
به همه دوستان وهمکاران محترم بنظر من امسال وضعیت نمره ها بدتر از سال ۸۱ است مطمئن باشید اگر نتایج را دستکاری نکنند نمره ۳۲۹ بدون در نظر گرفتن پاسخنامه جدید در بد ترین پیش بینی ها رتبه ای در حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ خواهد داشت و به احتمال زیاد نمرات بالای ۴۰۰ کمتر از ۱۰۰ نفر است به اطلاعاتی که بصورت شایعه پخش مشود نباید اعتماد کرد
در پایان از همکاران عزیزم تقاضا دارم اگر خبر ی از زمان توزیع کارنامه واگر خبری از تغییرات پاسخنامه دارند اطلاع دهند

[ بدون نام ] سه‌شنبه 24 خرداد 1384 ساعت 09:25 ق.ظ

سلام ...... تنبل جون ۳۶۸ رتبه اش حرورا چنر می شه ؟

پسرک سه‌شنبه 24 خرداد 1384 ساعت 08:31 ق.ظ http://pesaraketanha.blogsky.com

ممنون تنبل جون
پس با این اوصاف من هنوز امید داشته باشم؟
سال ۸۱ آخرین رتبه قبولی آزاد روان ۸۲۲ بوده

تنبل سه‌شنبه 24 خرداد 1384 ساعت 02:14 ق.ظ

پسرک عزیز اگه شایعات درست باشه با نمره ۳۲۹ رتبه بین ۶۰۰ تا ۸۰۰ باید باشه البته احتمالا
منم مطمئن نیستم

قانپا سه‌شنبه 24 خرداد 1384 ساعت 12:25 ق.ظ

یک مطلب جالبی تحت عنوان مراقب باش امروز بهتر دیدم بنویسم تامسولین آموزش دستیاری نیز بخوانند : مراقب افکارت باش؛چون افکارت؛ گفتارت را می سازد. مراقب گفتارت باش؛چون گفتارت؛ اعمالت را می سازد. مراقب اعمالت باش؛چون اعمالت؛عادتهایت رامی سازد. مراقب عادتهایت باش؛چون عادتهایت؛شخصیتت را می سازد. مراقب شخصیتت باش؛چون شخصیتت؛ سرنوشتت را می سازد. :به زبانت اجازه نده که قبل از اندیشه ات به کار افتد.(شیلون) راستی مطلب دیروزم را چرا برداشتی به مزاقت خوش نیومد یا ترسیدی به مزاق بعضی ها خوش نیاید .یا علی مددی فرما.

پسرک دوشنبه 23 خرداد 1384 ساعت 11:57 ب.ظ http://cactus.persianblog.com

شما که پیشگوییتون خوبه بگین با ۳۲۹ رتبم چند می شه؟
با یه نفر تقریب قابل قبوله

امیدوار دوشنبه 23 خرداد 1384 ساعت 11:24 ب.ظ http://goledavoodi.blogsky.com

دکتر میشه بگی از کجا شنیدی؟
اینطور باشه که عالیه!

دکتر دوشنبه 23 خرداد 1384 ساعت 11:05 ب.ظ

اما من شنیدم ۴۰۰ رتبه ۱۳۰ اورده

امیدوار دوشنبه 23 خرداد 1384 ساعت 07:48 ب.ظ http://goledavoodi.blogsky.com

سلام تنبل!
سطح نمره ها که پایین بوده پس چرا رتبه ها اینقدر بالاس؟

تنبل دوشنبه 23 خرداد 1384 ساعت 01:31 ق.ظ

سایه عزیز این اطلاعات رو من از یکی از دوستان شنیده ام و طرف اصلی که اینها را گفته نمی شناسم . فقط میدونم از اقا زاده هاست .
اگر خبر دقیقتری گرفتم حتما همه را در جریان میگذارم .
مخلص همگی

پسرک یکشنبه 22 خرداد 1384 ساعت 10:57 ب.ظ http://pesaraketanha.blogsky.com

تهران هم منفجر شد!

[ بدون نام ] یکشنبه 22 خرداد 1384 ساعت 09:44 ب.ظ


لطفا یک نفر ادرس سایت دبیرخونه رو بنویسه.

تپل یکشنبه 22 خرداد 1384 ساعت 09:00 ب.ظ

تنبل جان حرفت در مورد ۴ تا سوال که به همه نمره دادن ۱۰۰٪ درسته ولی
با تشکر در مورد نظر پیام ۱۰۰٪ غلطه

این بو از کجا می آد بد نیسن استدلال کنی وگرنه لطف همه شامل حالت می شه !

۴۰۵ بهتره ۲۰۶ یا پراید ۱۴۱ باشه یا ۵۱۸ !

فال قهوه که نیست !

پسرک یکشنبه 22 خرداد 1384 ساعت 04:30 ب.ظ http://pesaraketanha.blogsky.com

تنبل از کجا می دونی ؟
مطمئنی؟

سالم یکشنبه 22 خرداد 1384 ساعت 03:19 ب.ظ

دوست عزیز من به اصل قضیه شک دارم که کسی امسال با نمره ۴۰۵ رتبه اش ۲۱۲ شود چون نمرات بالای ۴۰۰ امسال نسبت به سال ۸۱ حداقل در چند شهرستانی که من اطلاع دارم کم است مثل تبریز و زنجان و قزوین امید وار باش همکار عزیز البته نمی دانم که نمره شما چند است ولی به نظر من با نمره ۳۳۰ مطوئنا داخلی های تهران قبول می شوید البته با فرض سهمیه آزاد وپاسخنامه فعلی چون هنوز خبری از کلید جدید منتشر نشده است

[ بدون نام ] یکشنبه 22 خرداد 1384 ساعت 02:57 ب.ظ

اهواز منفجر شد..........

تنبل یکشنبه 22 خرداد 1384 ساعت 02:47 ب.ظ




دوستان اینجور که بوش میاد اون فردی که با ای دی پیام با نمره ۴۰۵ رتبه ۲۱۲ اورده درست است البته نمره ایشان بعد از اصلاح پاسخنامه می باشد که ۴ سوال ۴ جوابی شده حالا کدام سوالها معلوم نیست و با این تفاسیر سطح نمره ها از سال ۸۱ حداقل ۳۰ تا ۳۵ نمره بالا تراست .
خدا به دادمون برسه .
از دوستان خواهش میکنم بنده را هم مثل اون فرد با اسم پیام مورد لطف قرار ندهند چون فقط قصد اطلاع رسانی داشتم

کاوه یکشنبه 22 خرداد 1384 ساعت 12:33 ب.ظ http://nishtar.blogsky.com

سلام دوستان
مقاله جدید « نگار من ! » در نیشتر ، نگاه زیبای شما را میجوید .
به امید دیدار .
نیشتر

امیدوار یکشنبه 22 خرداد 1384 ساعت 07:05 ق.ظ http://goledavoodi.blogsky.com

اینجا چقدر جالب شده!
راستی من اپدیت کردم!

روپوش سفید شنبه 21 خرداد 1384 ساعت 10:43 ب.ظ

منم ایول

بهلول شنبه 21 خرداد 1384 ساعت 08:21 ب.ظ

بابا چه کلاسی باز کردین.خیلی خوب

پسرک کوچولو شنبه 21 خرداد 1384 ساعت 05:08 ب.ظ

این سایت غریبه چه مامان شده
دمت گرم

پسرک شنبه 21 خرداد 1384 ساعت 03:55 ب.ظ http://pesaraketanha.blogsky.com

ایول

[ بدون نام ] شنبه 21 خرداد 1384 ساعت 03:23 ب.ظ

سلام کسی خونه نیست

[ بدون نام ] شنبه 21 خرداد 1384 ساعت 01:30 ب.ظ

چرا رفرانسهای عفونی و نورولوژی از هاریسون را عوض نکردند

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد